22 Ekim 2015 Perşembe

URBAN natural's ARGAN OİL

      Merhaba

      Bugün sizlerle  kullandığım Saç Bakım Serumumu paylaşmak istiyorum.URBAN natural's ARGAN OİL

                   
        Dış Görünümü siyah olması benim açımdan güzel bir etki yaratıyor fakat kapak kısmı o görselliği bozuyor biraz. Şeffaf ve ağır bir akışkanlığı var fakat doğru miktarda kullandığınızda muhteşem sonuçlar veriyor.Ben ıslak saça ya da nemli saça uyguluyorum anında saçlarınız taranmaya müsait duruma geliyor.Bilindiği gibi saçları en çok kıran tarama işlemidir ki birde yanlış tarama yapıyorsanız  Urban'ın bu ürünü bir kurtarıcı olacaktır sizin için.Islak saçınıza bir basım yetiyor fazlası Aşırı yağlanma yapıyor ve saçlarınızı ağırlaştırıyor.Ürünün  akışkanlığı sizi korkutmasın doğru kullanımda faydasını görebilirsiniz.Fakat kırıklar için pek bir onarıcılığını yaşayamadım bunun saçımı sürekli yapmam ile ilgisi olabilir ama ısıya karşı korumadığı da kesin:)




     Ürünü WaTSONS  da bulabilirsiniz.ben indirimden 18 TL ye aldım fakat  zamanına göre 24 TL ye kadar fiyatları bulabiliyor. Tabi ki indirimli fiyatları tercih ediniz  :):):)

   Sevgilerimle

   AmBRİEL


1 yorum: