29 Ekim 2015 Perşembe

**KUŞADASI**


    Merhaba sevgili okurlar

    Bugün neredeyiz?  **KUŞADASI**

    Size verdiğim bağlantı da nasıl gidebileceğiniz yol tarifi alabildiğiniz istediğiniz şehirden ulaşımı rahatça sağlayabileceğiniz sahilimiz bizim. Son güneşin tadını çıkartma amacıyla  düştük yollara. O yüzden biraz yarım kaldı yolculuğumuz ama genede gidip görmeye değdi.



Eşsiz manzarası ile sizi kendine mühürleyen bu görüntü karşısında nasıl hala gitmek için harekete geçmeyiz ki :)
Yolculukta  en sevdiğim şeydir canımızın istediği yerde durmak.İşte bu görüntü o noktalardan biri.





                                                                                                                                                             

    İzmir de yaşamakta olan ve size 1 saat uzaklıkta olan farklı yerleri keşfetmeye davet ediyorum sizleri.Ben hasta olmam dolayısı ile Marina Egeport  Kale Bazaar gezebildim.Çünkü biraz daha kalsak doktora gitmek zorunda kalabilirdim diye düşündüm ve şu an o hale geldim :) gidecekseniz saatlerinizi 12.00 ve 17.00 arası ayarlamanızı tavsiye edebilirim bu saatler dışında gidecekseniz ise  MONT lları kuşanın derim :)





 Ve Bazaar.
 Alışveriş değil ise amacınız  bence girmenizi çokta önermiyorum ve gerçekten Çini veya halı dokuma gibi ilginizi çekecek bir şey aramıyorsanız benim gibi gezip görelim diyoruz ve hemen çıkıyoruz  giyim ve ayakkabı sektörü ile kendinden yeterince soğutuyor. Magnet ihtiyacınızı ise hemen çıkışta 2 tanesi 5 TL ye muhteşem magnetler ile karşılayabilirsiniz.



                                                                                         

Sonrası EGEPORT
Girişte gördüğünüz  güvenlik önlemi size ne kadar önemli bir yere girdiğinizin resmini çizmekle beraber mağazalar çok kötü 3 Çanta 25 Euro diyor fakat Çanta demeye gerçekten bin Şahit ister.
Denemeniz gereken tek yer sahile sıfır STARBUCKS gibi yerlerde oturup   güzel bir keyif yapabilirsiniz.
Zaten oluşum amacı ile gereken tüm özelliklerini karşılıyor fakat Keşif yerimi HAYIR:


Sahilin en sonunda yer alan Kale.
Bu sefer  çok üzülerek söylüyorum ki hastalığımdan dolayı kaleye çıkamadım ama daha önce çıktığım için Kale yi görmeden gei gelmeyin lütfen.Çok büyük bir zevkle kaleyi gezip ve tarihi buram buram hissedip eminim
Büyük keyif alacaksınız.Kalenin hemen Karşısında yer alan otopark bize büyük kolaylık sağlıyor.





En önemlisi 29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN. ATAMIZIN BİZE BIRAKTIĞI CUMHURİYET ALTINDA KARDEŞLİK İÇİNDE YAŞAMAYI BU BAYRAK ALTINDA BÖLÜNMEDEN  KALABİLMEYİ  DİLİYORUM.





   Şunu söylemek isterim ki kaleden çıktınız 15 dk uzaklıkta DAVUTLARDA çok güzel bir MAĞARA var  oraya gitmenizi öneririm hastalığım dolayısı ile yarıda kaldı gezimiz  orası da diğer yazılarımızda inşallah ::)


                                                                                                                                                         




        






     Sevgilerimle

     AmBRİEL


1 yorum: