25 Aralık 2015 Cuma

**Wish Chopard**

     Merhaba sevgili okurlar

     Uzun zamandır yazmaya fırsatım olamadı ve yeni keşfim ile karşınızdayım.Bugün ki konum şişesi ile kendine hayran bırakan ve denemeden içinizde kalabilecek kış kokusu WİSH CHOPARD.




      Öncelikle kutu rengi ve şişe tasarımı çok güzel.Kapak kısmı rahat ve çok kullanışlı.Ben Wish chopard almayı yorumlardan okuyarak karar verdim ve intenet üzerine aldım ama beklentilerimi karşılamadı.Yorumlarda özellikle tam bir kış kokusu, kalıcı olduğu ve esmer tenler ile muhteşem uyum sağladığı yazılmış.


     

     Öncelikle şunu belirtmek isterim içeriğini yazımda paylaşmayacağım çünkü karar vermeniz gereken en önemli konu ağır kokuları sevip sevmediğiniz.İlk deneme sıkımı baş ağrısı yarattı.Gerçekten ağır ve bunaltıcı.İki ya da üç saate kadar o ağırlığı hissedebiliyorsunuz ve sonrasında gerçek kokusu kalıyor.Gerçekten ağır koku sevenler deneyebilir fakat daha çiçeksi daha fresh severler yanına bile yaklaşmayın.sabah 8.00 de sıktığınız kokuyu öğlen sarıldığınız arkadaşınız kokuyu alabilir sizin sormanız ile fakat yanınızda oturan veya konuştuğunuz kişiler tarafından keşfedilmeyeceği kesin.

        Benim önerilerim arasına maalesef giremedi şık tasarımlı kokumuz.Sizinde önerilerinizi var ise deneyimlerinizi bekliyor olacağım.

       Sevgilerimle


       AmBRİEL

1 yorum: