24 Kasım 2015 Salı

**Blog Keşif Etkinliği**

               Blog Keşif Etkinliği Misafirlerim Hoşgeldiniz


    
                        Öncelikle Merhabalar :)

        Yazmaya karar verip ve bu işe adım attığımdan beri hep bir etkinlik yapmak istemiştim.Bugün bu cesareti gösteriyorum ve bir etkinlik oluşturuyorum tabi ki sizin destekleriniz ile.Özellikle kendimde yeni blog yazarı olduğum için daha gelişmiş bloggerları  desteğe ve benimde içerisinde yeni yer bulduğum  blogları keşfetmeye davet ediyorum.Çünkü yazmak gerçekten sevmekle alakalı eğer ki içimizde o sevgimiz var ise cesaretimizle de bunu  hayata geçiriyorsak sırada beraber büyümek kalıyor.

      Katılım Şartları ise 

         *Blogumu takibe almanız 
         *Katılım linkinizi yorum olarak yazmanız
         *Blogunuzun içeriğini yorum kısmında belirtmek


      Birbirimizi tanımak keşfetmek bu kadar basit tüm blogger arkadaşların yardımlarını bekliyorum.

                                                Sevgilerimle

                                                 AmBRİEL
                                                                                                                                                                              

2 yorum: