23 Kasım 2015 Pazartesi

**FLORMAR MATTE**

       Merhaba sevgili okurlar

       Bugün sizinle paylaşmak istediğim konu en bi sevdiklerimizden OJE.

        Hangimiz ellerimize baktığımızda hoş bir görüntü görmek istemez ki veya kıyafetimizle uyumlu  kişiliğimizi yansıtan ufak ama belkide en etkili dokunuş.Bana göre oje insanların karakterini de yansıtabileceği ve bunu kendi bile farkında olmadan yaptığı en ince noktalardan biri.Her parmağa farklı renk sürenler,düğününde sarı,mavi gibi klasik gelin modeli çizmeyen ya da fosforlu renkleri tercih edenler bana hep bir tık daha öz güven sahibi gelmiştir.Şık giyimli ise çoğunlukla siyah,kırmızı,beyaz ve kahverengi gibi pastel renkler tercih ettiğini gördüm ve sonuna kadar hak veriyorum tabi birde anne modellerimiz var özel günlere süren onlar ise öncelikle kırmızı arkasından kıyafete göre siyah veya beyaz :)  
       
      İşte her yaş grubunda hayatımızın ufak ama en önemli dokunuşuna benim tercihim FLORMAR MATTE.


          Peki neden matte diyorum?

         *Çünkü en başta çalışan bir bayansanız matte farkını yaşadıktan ilk tercihiniz olacak benim için diğer en büyük nedeni ise fiyatı.3.25 TL tutarında ki ürünümüz bana göre gereksiz bir fiyatı var eğer matte düşünmüyorsanız gerçekten ürünü çok beğenmeme rağmen tercihim olmuyor.Zaten esssence o arayı bayağı bir kapatıyor. Flormarın en son ürünü Kalsiyum desteğini kesinlikle denemelisiniz.Bu arada en sevdiğim rengi yukarıda paylaştım.

 
 

        Şık ve mutlu günlerde görüşmek üzere

        Sevgilerimle

        AmBRİEL
     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder