24 Kasım 2015 Salı

**Loreal Üç Etkili Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu**

        Merhaba

        Bugün ki konum uzun zamandır merak ettiğim fakat denemeye fırsatımın olmadığı ürünüm Loreal Makyaj Temizleme Suyu

        Açıkça belirtmek gerekir ise ben  genel  anlamda Loreal kullanıcısı değilim ürünleri hiçbir zaman beni tatmin etmedi. Yaklaşık iki ay önce aldığım Garnier ürününü  henüz bitirdim ve yeni keşiflere doğru yol açtım.Bunun yanında gerek reklamlar gerek indirimler benim dikkatimi çekti ve kullanmaya başladım.


        Her gün düzenli bir şekilde makyaj yapıyorsanız en önemli sorunlardan biri ise temizlenmedir. Bunun içindir ki biz bayanlar büyük bir arayış içerisine girmekteyiz.Normalde 13.5 TL olan ürünümüz indirimli fiyatı 12 TL ye aldım.Fakat temizleme sırasında öncelikle bir kerede çıkarmıyor makyajınızı ve sağa sola bulaştırıyor. Daha önce Garnier yüz temizleme suyu kullandıysanız ne demek istediğimi anlayacaksınız.

       Tabi ki Makyaj derecenize göre beklentilerimiz farklı olacaktır.Son olarak şöyle önerebilirim size eğer günlük makyaj miktarınız fazla ise önermiyorum ama sade ve az makyaj yapıyorsanız kesinlikle beklentileriniz karşılayacaktır.

      Gene de GARNİER e bakmadan kararınızı vermeyin derim ben :)

      Sevgilerimle

     AmBRİEL

1 yorum: