16 Kasım 2015 Pazartesi

**KOTON PANTOLON**

      İyi haftalar sevgili okurlar

     Bugün size büyük bir hayal kırıklığımı anlatacağım. Bu yazımızda ki konumuz KOTON PANTOLON

      Koton ve Mango Başta olmak üzere dolabım ürünleri ile doludur ve hiç bir ürün sıkıntısı yaşamadım herkese de ısrarla tavsiyelerim arasındadır fakat ayakkabı,çanta ve pantolon tercihlerim arasına asla girmedi.bugüne kadar da tercih etmememi kanıtlayan ürününe gelelim.

      Doğum günüm sebebi ile bana hediye edilen  pantolon ilk görüşte beni çok mutlu etti.Çünkü rengi tam istediğim gibiydi.Öncelikle hediyemi büyük bir hevesle denerken büyük olması beni gerçekten çok üzdü ve değişim kartını da alarak beden değişimine gittik ve hiçbir etiketine zarar vermeden ve sadece beden değişimine 5,5 TL (YKM) aldılar bence en büyük (-) buydu ve başka mağazalar değişim yapmıyor aldığım pantolon tabi ki tam olmadı tadilata verdik ve en sonunda oldu dediğim pantolonumun en büyük süprizlerinden habersiz büyük bir gurur ile giydim.

      En çok sevdiğim arkadaşlarımın evine ziyarete gittik bu arada arkadaşım yeni evlendi mutluluklarına ortak olalım diye çıktığımız yoldan facia ile geri döndük. Sevgilerimi sunuyorum buradan İNCİ AYHAN İNCE.Önce gittik muhteşem bir sofra ve salon takımı bembeyazlar içinde afiyetle yedik ve bir kalktım oturduğum ter masmavi  güzelim yemek masasının mahvolduğu an işte.Tabi ki ben hiç pantolonuma toz kondurmadım ve saygıdeğer enişte beyin önerisi üzerine herhangi bir örtü kullanmadan içeri koltuklarda oturmaya devam ettik ve nişanlım dahil elimiz yüzümüz masmaviler içinde.Büyük bir UTANÇ içinde kalktığımız evimizden 2 gün aramamak üzere ayrıldık.Yaklaşık 3 defa yıkamama rağmen sıcak sulara yatırmamıza rağmen  hala mavilik devam ediyor tadilat yaptırdığımız için geri iade edemediğim pantolonu hiç mi hiç Önermiyorum.

   



      Fiyatlara aldanıp ta sakın almayın derim Paranıza zamanınıza ve en önemlisi arkadaşınızın evine yazık :( :( :(


     Sevgilerimle


    AmBRİEL.



1 yorum: