27 Kasım 2015 Cuma

**Sensodyne True White**

      Merhaba

      Bugün sizlerle en sevdiğim diş macunumdan vazgeçişimi paylaşmak istedim.2 senedir düzenli ve severek kullandığım Sensodyne son dönemlerde gerçek anlamda tam bir hayal kırıklığı yarattı.Özellikle diğer macunlara  göre fiyat olarak daha yüksek ama  kampanyaları sayesinde tercih edilmesinin yanı sıra ürün kalitesinden memnun kalmıştım.

       İlk hayal kırıklığım kampanya dahilinde ürünümüzü denemeye karar verdiğimde yaşadım.Öncelikle Hasssas diş bakımı söylemesi ile herhangi bir iyileştirme yok gerçek anlamda kullanmak için kullanabilirsiniz.Beyazlatıcı özelliği ve fırçalama işlemi bittikten sonra o temizlik hissini yaşatmıyor fakat bir kere almış bulunmuştum. 2.ci şişeye geçmeye geçmeye başladığımda daha fazla dayanamadım ve marka değişimine karar verdim.Ama reklamlar ve araştırmalarım yeni ürün TRUE WHİTE'ı aklıma soktu.

           Aklımda yeni belirlediğim ürünü almaya gittiğimde ise tekrar aklıma düştü Sensodyne ve diş fırçası,macunu ve mini çantası ile 15 TL ye aldım.
                Kullanmaya ilk başladığımda ağız içi bir rahatlama oldu ama görsel olarak sanki fırçalanmamış gibi bir izlenim oldu.Zamanla Dişte sararma ve kazandırdığı  temizlik hissinide kaybettim ve sararmalar gün geçtikçe arttı.Artık en uzak duracağım marka haline geldi Sensodyne.
Hassas dişlere bakım falan derken görselliği unutan ve kalitesini düşürdüğünü gözlemlediğim ürünün yerini PARADONTAX aldı ve şu anlık çok memnun kaldım.o sararmaları kaldırdı ve belli süre temizlik hissini kaybetmiyorsunuz.14 gün alışma süreci var.

               Sizinde benim gibi deneyimleriniz var ise önerilerinizi bekliyorum.

               Beyaz ve Mutlu Gülüşlerde buluşmak dileği ile
     
               Sevgilerimle

               AmBRİEL

1 yorum: