15 Aralık 2015 Salı

**Kimleri Takip etmeliyiz**

         Merhaba Blog yazarları

         Belli bir dönem gerçekten yoğun günler geçirdim ve bu zaman içerisinde sürekli çoğalan bloggerlar için Kimleri takip etmeliyiz konu başlıklı bir yazı yazmak istedim.Zevkle ve merakla beklediğim yazarlarımızı her daim takip etmekten büyük mutluluk ve heyecan duymuşumdur.Hatta belli bir kaç blogu favorilerime ekleyecek kadar çok beğenmiş olabilirim :)

          Lafı  daha fazla uzatmadan
  •  Gizem ESLEK Beauty Blog    Benim ilk bloggerım. Kendisinin her ürünü ne kadar severek ne kadar özenerek anlattığını biliyor ve ürünlerimi almadan önce danıştığım en iyi bloggerlarlardan.
  • Sedolinka'nın İK'sı  En iyi İK cılardandır kendisi.İş Sağlığı ve Güvenliği,Kişisel Gelişim,İş Haklarımız denilince akla gelen tek blog.
  • Miraserist  Ben ona benim ki diyorum.Mutlaka okumanızı tavsiye ederim.Gülmeden duramayacaksınız,çok farklı bir tarz.
  • Suslukokona Tatlı mı tatlı bu blogger takipçisi ile de kıskandırmıyor değil. Blog sayfası,yazıları ve reklamları ile hep takibimde.
  • Betül ile Moda,Kozmetik ve Yaşam Yeni tanıştığım ama ürün benzerliklerimizin dikkatimi çektiği blogTakipteyim:)
  • Şeyda'nın Günlüğü  Takip listemde ki ilk isimlerden. Blog yazarlığı  gerçekten çok yakışıyor.
  • Resimdefterim 3 yaşıda blogumuzun geniş konu kapsamı ve çekilişleri ile takip etmemek yanlış olur.
  • Nurlu Güzellik Kendisi ile yorumlarda tanıştığım blogumuza danışmadan geçmeyiniz derim.
  • Beyaz Bengovil Hemşehrim Bornovalı ve muhteşem bloguna kesinlikle üye olmalısınız çünkü bu çekilişler kaçmaz.
 
          Sizde kendi blogunuzu tanıtmak,yazılarınızı daha çok kişiye ulaştırmak,daha fazla üye kazanmak istiyorsanız  ve yeni blog keşfetmek istiyorsanız Ambriel ile keşfet sayfama beklerim.Üye olup yorum kısmında adresinizi belirtmeniz yeterli.

          Yeni blog tanıtımlarında buluşmak üzere 

          Sevgilerimle

          AmBRİEL

1 yorum: