24 Ekim 2015 Cumartesi

*CHEAPANDCHIC MOSCHINO*


Merhaba sevgili okurlar :)

Öncelikle bloguma tekrar hoşgeldiniz.

     Bu paylaşımım sadece biz bayanların ilgisini değil sevgililerine,annelerine,arkadaşlarına çok hoş bir koku armağan etmek isteyen beyler için uygun bir fiyata bulunmaz bir armağan olacaktır.:)
En çok sevdiğim kokulardan CheapandChıc MOSCHINO ünlü SAFİNAZ'ım benim.İlk alırken çok tereddüt ederek aldığım ama sonra müptelası olduğum favori kokum benim.Parfümün içeriği çiçekli meyveli ve sulu aramalardan oluşuyor. Bergamot,su ciçekleri,gül ve menekşe yasemin ve siklamin gibi kokulara sahip çiçekler parfümün temelini oluşturuyor.Parfümün en derinlerinde ki misk, vanilya ve orkide karışımı sonucu etki bir üst sınıfa çıkmayı başarıyorÜrünümüzün kalıcığı ise bayağı başarılı.
    


        Şık kutusu ile dikkatleri üzerine çeken ürünümüz şişesinin tasarımı ile kalbimizde yer ediyor ve vazgeçilmezlerimiz içerisinde yerini alıyor.






        Peki bu parfümü nereden uygun fiyata tedarik edebiliriz.Ben genellikle konu parfüm olunca tercihimi internetten yana kullanıyorum ve çok güvendiğim severek ve uygun fiyata bulduğum MARKAFONİ'den tedarik ediyorum ve ayda en fazla 50 TL tutarında farklı ve kaliteli ürünlerinden yararlanıyorum.Ürünü ben 30 ml mi 34.99 TL 'ye aldım.
        Bu arada belirtmek isterim ki ürün 1 gün içerisinde bana ulaştı. Banka kartı geçerli olması büyük avantaj.

     Sevgilerimle

    AmBRİEL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder