27 Ekim 2015 Salı

**KotoN AcceSSorieS**

    Merhaba

    Bugün size uzun süredir kullandığım kurtarıcı küpelerimden bahsetmek istedim.Her zaman elimin altında hem kurtarıcı hemde şık KOTON ACCESSORİES.Öncelikle şunu belirtmek isterim ki takı konusunda gerçekten çok titizim çünkü ne kadar fiyatı olduğu önemli değil benim için aldığım ürünlerde taşının düşmemesi,kararma probleminin olmaması,acı vermemesi kendim için özelikle plastik olmaması çok önemli.İşte benim bu tüm beklentilerimi karşılayan Koton ürünlerimize bir göz atalım.





      İnci tasarımlarını sevmem ve daha kadınsı bulduğum için kullanmam fakat Koton'un bu serisi İncinin şık ve ağır olamayan tarafı ile beni kendine aşık etti diyebiliriz.





         Bir püf nokta olarak aldığım tüm taşlı takılarımda şeffaf oje sürerek düşmemesi için uğraşıyorum ve gerçekten başarılı yöntem uygulayabilirsiniz :).İlk aldığımda taşlarının düşüceğinden %100 emindim ve  oje sürmediğim halde ne düşme ne kararma ve hiçbir şekilde yara yapmıyor.




           Koton'da yanlış hatırlamıyorsam 18 TL'ye almıştım. yolunuz düşer ise kesin uğrayın derim fiyatıda pahalı gelmesin emin olun beklentinizi karşılayabilecek kurtarıcılarınızdan olacak.


    Sevgilerle

    Ambriel







1 yorum: